🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موهایت را باز کن

(ثبت: 6152) خرداد 24, 1397 
موهایت را باز کن

باد می شوم
دست می اندازم لای موهایت
می رقصانم عطر تنت
در کوچه های باران خورده شهر
تا هوس کند آسمان
 بوسیدنت را،
موهایت را باز کن،
بگذار شراب سیاهش
بریزد در گلوی شب…
دست می اندازم لای موهایت
مست می شود انگشتانم…

دنیا.ت (ماهک)
۹۷/۳/۱۲

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):