🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موووووّاج

(ثبت: 230604) مرداد 27, 1399 
موووووّاج

 

من
مشترکم
با همه ی بغضهای
تاریخ انسانهای تنها که
با صدای پای آب
زلال
جاری شده اند
در متن و منتهای اضطراب
اصلا
مشترک درد توام! ،
فردا
در تو پیداست
پر جاری موّاج تماشاست…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1399

    فردا
    در تو پیداست.

    سلام و درود و ارادت ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا