🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موَرَّخ

(ثبت: 221090) دی 27, 1398 
موَرَّخ

 

هزار چشمان نم
در گودی گودال تاریخ بی مورخم
به گل نشسته اند
امّا ، امّا
عاقبت محشریست
این فتوای دلم
شسته از غبارهای هر چه غم
آنقدر سرخ که نگو
هزار گلت می نشانند بر گیسو
به نشان بی نشان پایمردی و فهم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام
    همواره ازاندیشه ی پاک وبی آلایشتان می آموزم استاد خوب
    برقرار باشید🌺

  2. تاریخ بی مورّخ…

    کدام تاریخدان ثبت دفتر ماجرا ها را …

    زاویه یِ دید هر مورّخی جداست …

    خدا می داند واقعیّت ها را …

    سپاس

    استاد فهیم جناب رشنو ارجمند

    اشاره ائده آلی…

    پاینده باشید و جاودان

    تقدیمی : 🍃

    نینوا را یاد کن تاریخدان
    بینِ هر گلبوته بینی گل عیان

    سرخ رویی گل نمایان بینِ خلق
    مرگ گل را آرزویی حاسدان

    ولی اله بایبوردی

    27 / 10 / 1398

    🍃🍃💐🌿💐🍃🍃

  3. سعید فلاحی

    دی 30, 1398

    درود

    بسیار زیباست👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏شادکام باشید🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا