🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مَردِ ناکام…

(ثبت: 213145) مرداد 16, 1398 
مَردِ ناکام…

«به نام خدا»

با یک رفیقِ «حَجّار» در کارگاهی آرام…
تا نیمه شب نِشَستیم جامی زَدیم بر جام
دیدم که روی یک سنگ حک کرده نام خود را…
در انتها نوشته ست؛ «پایانِ مَردِ ناکام»

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):