🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مژه بر هم زدم…

(ثبت: 4853) مهر 10, 1396 
مژه بر هم زدم…

مژه بر هم زدم…

گلبرگ های نحیف اُرکیده ی اِکوادوری 

در خاک غلتیدند 

مژه بر هم زدی…

فلوت

از دستان ظریف و سنگی کریشنا 

بر خاک نشست 

مژه بر هم زد…

سنگهای مرمرین کلیسای صلح 

در ساحل عاج 

فرو ریخت 

مژه بر هم زدیم…

سرو کهنسال کالیفرنیایی 

بر شانه های ستبر دوست دیرینش 

سر فرود آورد 

کدامین مژه ها بر هم خوردند 

که کاکل کودک میانماری 

در خون غلتید!؟

کریشنا: خدای مهر و عطوفت هند 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 13, 1396

    درود مهربانو

    مانا باشید و موفق

    • لیلا صالح

      آبان 3, 1396

      سلام به مینای عزیزم. 

      خیلی خیلی خوش اومدی مهربونم. 

      شاد و سلامت باشید. 

  2. طارق خراسانی

    مهر 13, 1396

    سلام لیلای عزیز

    شاهکارت را خواندم  و درودت گفتم 

    آفررررین 

    • لیلا صالح

      آبان 3, 1396

      سلام بر استاد و پدر بزرگوارم. 

      قدم رنجه فرمودید بزرگوار. 

      ممنونم از اینکه همیشه مشوقم بودید . 

      شاد و سلامت باشید. 

  3. جواد مهدی پور

    مهر 16, 1396

    سلام و عرض ارادت بر بانو لیلای گرانقدرم

    بسیار زیبا  ودلنشین سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااااااااااا

    • لیلا صالح

      آبان 3, 1396

      سلام بر استاد و پدر و معلم مهربانم. 

      سپاس از لطف و محبت همیشگی شما مهربان. 

      قدم بر دیده ام گذاشتید استاد بزرگوارم. 

      شاد باشید و بسرایید. 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا