🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مکارم الخلاق

(ثبت: 3255) بهمن 11, 1395 

مکارم الاخلاق

 

روز میلاد نبی از پدرم پرسیدم
که پیامبر ز چه رو مبعوث شد ؟

 

پدرم گفت پسرم از آن روز
که ز اخلاقْ ، جهان مأیوس شد

 

همه در فکر بدی ها و جهالت بودند
ظلم و جور و ستم و شر همه جا محسوس شد

 

حضرت حق به نبی داد پیغام
با بعثت تو هر چه بدی محبوس شد

 

نا امید از عمل خویش شد آن دم شیطان
که جهان با همه افکار نبی مأنوس شد

 

شد نبی عامل نیکی و سعادت به جهان
حق پرستی و عدالت همه جا ملموس شد

 

 

 

علیرضا قاسمی   آ. شیخ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا