🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مگر چه گفت ولی زود خشم بگرفتی

(ثبت: 219890) دی 25, 1398 
مگر چه گفت ولی زود خشم بگرفتی

 

مچاله کرد فلک قامتِ وجودم را
فلک چه شد دلِ بیمار را کنی سنجش

مگر چه گفت: ولی زود خشم بگرفتی
تقابلش دل بیمار را دهی رنجش

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. حامی شریبی

    دی 25, 1398

    قلم ات جان اندیشه و اندیشه
    جانی در رگ قلم
    درود تان باد جناب استاد
    بایبوردی ارجمند
    درپناه
    خدای قلم
    و
    دلهای بیدار
    این روزها

  2. سلام

    استاد ارجمند جناب شریبی بزرگوار

    سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

    در پناه حضرت دوست

    پایدار باشید و جاودان

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا