🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میدان سرخ

(ثبت: 264700) مهر 24, 1402 

 

رگبار خون را در کویر چشمها باور نداشت
آن ابتدای شاید و امای او آخر نداشت

من چوب عشقم میخورم تا یاد او در سینه است
این خانه از روز نخست خویش نان آور نداشت

هربار گفتم عاشقم گفتا که عشقی نیست او
ایمان او را بر فنای عشق صد کافر نداشت

جنگیست بین چشمهای خشک و این لب های تر
این گونه های سرخ حتی صورتی یاور نداشت

از سینه ام بیرون کشیدم کودک خونین او
دینی به نام عشق را پیغمبرش مادر نداشت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 24, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    بخصوص بیت اول🌷

  2. فاضله هاشمی

    مهر 24, 1402

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا