🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میمنت

(ثبت: 6419) مرداد 19, 1397 

# اشعار اکبر رشنو

شعر برای شعر نیست

بیت برای بیت 

هیچ نیست

“شعر “

سرود دل آدمیست

برای تو برای من !

نردبان رخشان ستاره ست

 به رخسار ماه

و ریتم رقصان و باله های لطیف لغزان ماهیانست

به میمنت دریا 

بی هیچ ایست …

bijade-jonoon@

????????????????????????????

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):