🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می افتد

(ثبت: 2763) آبان 14, 1395 
می افتد

با این خبرت درخت پس می افتد
گنجشک به تنگی نفس می افتد

ای باد بگو چه کار باید بکند؟!
ابری که  درون یک قفس می افتد؟

#عفت_نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 17, 1395

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 18, 1395

    احسنت مهربانو زیبا سروده اید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا