🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می ترسم

(ثبت: 234053) آذر 10, 1399 

(می ترسم)

اگر از چشم شهلا و درشت یار می ترسم
من از تنهایی و ظلمت به شام تار می ترسم

من از دلواپسی هایم میان خاطرات خود
و یا رسوا شدن ها و تب دیدار می ترسم

من از عاشق شدن ها و اسارتهای پنهانی
و آن دیوانه بازی و شب و دیوار می ترسم

من از سرو دل آرا و قد و بالای رعنایش
کنار باغ و بستان ها و یا گلزار می ترسم

من از درد دل مجنون و یا خون دل لیلی
فراوان دیده ام شاید که از بیمار می ترسم

من( ژولیده ) می دانم فراق یار شیرینم
اگر از چشم شهلا و درشت یار می ترسم

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 10, 1399

    🌹🌹🌹
    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا