🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناسپاسی

(ثبت: 5045) آبان 26, 1396 
ناسپاسی

دل‌که‌باشــــد بی‌محبت ،یار می‌خواهد چه‌کار 
سنگ‌باشــــد جایِ‌دل،دلـــدار می‌خواهد چه‌کار 
آنکه ازجبــــرِ زمـــانه،شــد مسلمـــــــــان‌زاده‌ای 
ربــّنا و سـفـــــــره‌یِ افــــــطار می‌خواهدچه‌کار 
تا غبارِ کیــنهْ ، پوشــــانده فضــــــــــایِ‌سینه را 
جانْ سـپردنْ در رَه و ایـــــثار می‌خواهدچه‌کار 
تا بُوَد لــرزانْ قَـــدَم‌هــــاو، وجـــــــودی‌ناتــــوان 
جستجــــویِ یک رَهِ‌ همــــــوار می‌خواهدچه‌کار 
نشنوَد گـوشی،صــــدایی و، نبـیـندْ،دیـــــــــده‌ای 
انتخــــابِ مـــوعدِ دیــــــــــدار می‌خواهدچه‌کار 
چون‌تفاوت نیست،بینِ خیر وشَر،اندیشـــــــه را 
چشمِ تـیز و دیـــده‌یِ بـیـــــدار می‌خواهدچه‌کار 
خودپرستیْ‌تا بُوَداندیـشـه‌یِ حــــــــــامی،دگـــــر 
توبه کردنْ ، یا که استغفــــــار می‌خــواهدچه‌کار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    آبان 29, 1396

    بسیار زیبا و پر مغز …

    موفق باشید …

  2. مهدی رفوگر

    آذر 3, 1396

    سلام ….استادعزیز…. احسنت …هزار احسنت در نوشتار و معنا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا