🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناظر

(ثبت: 242061) مهر 12, 1400 

 

آنکه ناظر بر من و حال من و فال من است
خود بدیده است چگونه، در من افعال من است
٫
هرچه را بر دلم انداخت به هنگام ندایی
رخ نشان کرد، در تجربه‌ای یا به هنگام وصالی
٫
در شگفتم، یا که محصور بهشتم
یا مدور، یا که در تور سرشتم
٫
گر سرشتم یا بهشتم، یا تمامیت خشتم
همه بخشی است ، زِ ابعاد بهشتم
٫
آنچه دیدم یا ندیدم ، یا که از آن دل بریدم
همه افعال جهان است، کز برای خود بچیدم
٫
آن‌چه گویم، آن‌چه رویم، یا که آن تن که در اویم
همه بخشی، زخلاقیت، عشق آنی ست که من،

😇بندۀ اویم😇

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 12, 1400

    درود بر شما🌹

  2. نجمه ندافی

    خرداد 15, 1402

    یا لطیف

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا