🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 11

(ثبت: 230167) مرداد 16, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 11

اگر قرارگاه ما، همین دِهِ خراب بود

دگر چه حاجتی مگر به رنج انقلاب بود؟!

درست: انقلاب ما، ز خیر،
بی نصیب نیست

ولی، عزیز! این که شأن مردم همیشه در شکیب نیست

فساد هست، فقر هست، رنجِ عام هست

و کیف پول و کِیف کوک خاص هست و اختلاس هست

قشنگ نیست، خوب نیست، عالمانه نیست

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا