🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 18

(ثبت: 230271) مرداد 24, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 18/پایان

خدا، نگاهدارتان

خدا، نگاهدار سرزمین باستان

زمینِ آسمانیان و خاکِ پاکِ راستان

دیار آرش و کورش

دیار مصطفی و حیدرش

خدای عشق، یاورش

خدا، نگاهدار سرزمین عاشقان

خدا، نگهدارتان!

والعاقبه لِلمُتَّقین
مرداد 1399

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 24, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌿

  2. درود بر شما …🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا