🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 8

(ثبت: 229998) مرداد 13, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 8

و این که شاعری بترسد از عقوبت سخن

خدانکرده بعدِ اشک-اشک-اشک بی ثمر

“سکوت” گفت و گو کند

و بُغض در گلو کند

قشنگ نیست، خوب نیست، عالمانه نیست

و هرچه پیش می رود…

امید هم ستاره ی سهیل آسمان شده

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا