🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان_آجر

(ثبت: 249064) تیر 14, 1401 

 

مهرماه را دید
در آسمان شکوفه چرخید
خالی آزرنگین کمان شد
کلاغ زرد، آجرکرد نان مردم
بر طاقچه مادربزرگ
پیر….

م.مهتاب

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 14, 1401

    موفق باشید
    🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    تیر 15, 1401

    کوتاه زیبایی بود مهتاب عزیر درودها برشما 🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا