🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناگهان افتاد …

(ثبت: 240220) تیر 9, 1400 

 

بوسه سُر خورد و از دهان اُفتاد
‌اشک چون چکید ، بر خزان اُفتاد

آه لرزید و در گلو خشکید …
هر چه بد بود و بد گَمان اُفتاد

چون غریبی ، به کنج دیواری
خسته و زار ، بی فغان اُفتاد

طعم توت های روی درخت
رفت از یاد و بی زبان اُفتاد

منتظر ماند و ماند ، تا که تکید
تیر خنده هایی که از کمان اُفتاد

روزهای صبر ، بلند و تکراری
طاقتش طاق و ناتوان اُفتاد

گفته بود از بهار و از مستی
چون که رفت بی نشان اُفتاد

وعده ها بهانه ، مشتی حرف
چاه کند و ، در همان اُفتاد

سقف آرزوهایِ کوتاهش …
گشت آوار و روضه خوان اُفتاد

هر چه از یار بی وفایی دید
“جانمی” گفت و ناگهان اُفتاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 9, 1400

    سلام خانم جلیل پور عزیز
    باید دیگه گفت اگر قول است، قول یک زن است و بس
    فرمودید می آیم پاک و آمدید، ممنون
    خاک راهتان توتیای چشمم
    شعر زیبایی ست و دو مورد را باید خدمتتون عرض کنم
    1
    روزهای صبر ، بلند و تکراری
    طاقتش طاق و ناگَران اُفتاد
    ناگران، اگر منظورتان نگران است صحیح نیست و ناتوان بشود بهتر است شاید ناگران معنایی دیگر داشته باشد و بنده ندانم
    2
    وعده ها بهانه/ و/ مشتی حرف
    چاه کند/ه بود/ و در همان اُفتاد
    واو در مصرع اول و
    ه و بود در مصرع دوم اضافه است
    وعده ها بهانه، مشتی حرف
    چاه کند و در همان اُفتاد
    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • درودها استاد خراسانی گرامی
      دعوت فرمودید و بر حسب ادب و وظیفه لبیک گفتم به دعوت شما
      که باعث افتخار من است حضور در کنار اساتید شعر پاک و دانش آموزی در محضر شاعران بزرگوار
      سپاس از نکته سنجی و توجه شما
      نکاتی را که فرمودید حتما ویرایش خواهم کرد
      پاینده باشید و تندرست
      🙏🌱🦋🌼

  2. درودمهربانوی عزیز. بسیار زیبا شیوا و نغز سروده اید.👏👏👏

    • درودها بانو عابدینی بزرگوار

      سپاس از مهرتان

      مانا باشید

      🙏🌼🦋🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 10, 1400

    سلام و درود
    بسیار خوب، احسنت، البته قدری ویرایش وزنی می طلبد. 🌹🌹🌹

    • درودها جناب رضا پور گرامی

      سپاس از مکث نگاهتان

      از آنجایی که کاملا حسی و بدون دانش شعری می سرایم قطعا اشعارم بی ایراد نیست که به لطف اساتید شعر و نکته سنجی دوستان تا حدی ویرایش می کنم .
      پاینده باشید و تندرست

      🙏🌱🦋🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا