🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نا امیدی

(ثبت: 5765) فروردین 12, 1397 
نا امیدی

چشم آسمان گاه گریان گاه خندان

مثل دل شکسته ای که برلب نیش خندی زدل اشکریزان

زمستان سیاه ندیده به خود برف باران

غم زده ای که درک زیبایی لبخند را نمیداند

عاشقی که معشوقش سر مست دیگریست

عاشقان خانه بدوش در پس کوچه ی ترسناک

دست به دعا شکر یزدان

ناله سردادن و حسد برن به ستارگان

خوشا به حال تو ای آسمان

به چسم خود بینی هر دوتایمان

گلگز

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1397

    سلام و درود به خانم گودرزی عزیز

    خوشحالم شما را در جمع شاعران پاک می بینم

    بهترین ها را از خداوند سبحان برای تان آرزومندم

    در پناه خدا شاد زی