🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناخدا کشتیبان

(ثبت: 222156) فروردین 15, 1399 
ناخدا کشتیبان

 

حرفهایی شنوی
از ولی
ای دل من
گر چه گفتی سهراب
قایقی خواهی ساخت
همچو نوحی جانا
گر شوی
او همراه
او خدای کشتی
ناخدا کشتیبان
به سلامت عابر
قایقی از دریا
گر چه طوفان بر پا.

ولی اله بایبوردی

19 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 15, 1399

    درود ها بر شما
    ارادتمندم ارجمند
    ▪︎¤◇◇○◇◇¤▪︎
    قلمت شیوا
    دلت بی غم
    ☆☆☆☆☆
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 16, 1399

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از مهر حضورتان

      کامروا باشید

      🌈🌈🌿🌈🌈

  2. حامی شریبی

    فروردین 15, 1399

    لبخندت …
    تنها واژه های
    شعر سپیدی ست
    که
    به تمام زبانها
    خوانده
    میشود

    حامی شریبی

    درود بر قلم مهر آفرین واژه هایی از جنس شقایقها
    استاد ارجمند
    جناب بایبوردی گرامی و بزرگوار🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 16, 1399

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از بداهه ای زیبا

      در پناه حق

      جاودان بمانید

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  3. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 16, 1399

    درود بر شما استاد گرامی لذت بردم🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا