🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض کدام کلمه را در پنجه ها داری

(ثبت: 252177) مهر 27, 1401 

 

در دستانِ خودم
عشق را نمی توان تمدید کرد
تهدید کرد!
گرچه خوش ترین سُروده ی زندگی است
ولی من
در دستان تو
اتفاق ها را دیدم که عاشق شدند!
(3)
دغدغه ی دریافته ها
در جهنمی که می سازد و می سوزد!
با نیمی از معنا و با نیمی دیگر
با نیم قراری از
ساعتِ نیمِ بعداز ظهر قرار گذاشته ایم
گلایه ی من از
جناب قرار است از عالی جناب قول
همیشه بی قول در قرار خود برخاسته است!
در خودم که برخاستم
نشستگانی را دیدم
که
در نشسته ی خود نشسته بودند!
آه انسان
نبض کدام کلمه را در پنجه ها داری
که
وقتی مشت می شوی
هر انگشتی حرفِ خودش را می زند
هر بهشتی می سوزد و می سازد!

 

عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا