🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبـضِ مـرگ

(ثبت: 229303) تیر 24, 1399 

 

رویــشِ خاطــره هـا از دلِ گلــدانـی ســرد
بـازگـشتـی تـو چُنـین در دلِ تنـهـایـیِ مـن

مرگ ، نبضی به بلندای زمـان داشت و کـاش
تـو فقط بـودی و من بــودم و رسـوایی مـن

ف. م حسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 24, 1399

    رویــشِ خاطــره هـا از دلِ گلــدانـی ســرد
    بـازگـشتـی تـو چُنـین در دلِ تنـهـایـیِ مـن
    شاید نویسنده برای گفتن بسیار حرف های دیگر داشت …!!! اما نزد !!!
    این دو خط به نظر من باید که شروع یک دنیا غم و اندوه و گله می بود و …
    اما در کل بسیار زیبا بود واثر گذار نیز …
    درود بر شما

  2. علی معصومی

    تیر 24, 1399

    🌿👏👏👏👏
    شادکام باشید

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹