🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبی را یاد کن یک لحظه آرام

(ثبت: 222194) فروردین 19, 1399 

 

1

به بر پایی قیامت قامت آرا
قیامت قامتی طالب چه رعنا

قیامت اصغری دنیا کنی فرض
قیامت اکبری را یاد جانا

2

درون آتش دلی دارم نمایان
به عزمی راستینی امر یزدان

کنم کاری چو هر یک اولیایی
به امری نهی اویی تحت فرمان

3

نبی را یاد کن یک لحظه آرام
شکمبه گوسفند از پشت آن بام

به راهی مسجدی با دست کافر
نبی را حرمتی لا مرد بی نام

ولی اله بایبوردی

20 / 11 /1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم استاد بایبوردی

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

  2. حامی شریبی

    فروردین 19, 1399

    اللهم صلی علی محمد و ال محمد
    درود بر احساس زلال و مهر و ماه نفستان‌
    جناب استاد بایبوردی ارجمند و گرامی 🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 20, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از دیدگاه زیبایتان

      در پناه آفریدگار زیبایی

      میلاد باسعادت یگانه مُنجّی عالم بشریت مبارک

      تقدیمی : 🌈

      کی او مرا حضور چو مهمان خوانده ای
      طالب شود دمی چو نظر کرده بنده ای

      عمری گذشت حال ببینم تو را چنان
      چشم انتظار والی دوران بمانده ای

      ولی اله بایبوردی

      20 / 01 / 1399

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا