🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نحس

(ثبت: 223523) اسفند 16, 1398 
نحس

 

اگر خطوط
رویا هایمان را
یقینا
کف بین
اشتباه ….
نمی خواند
ما
برای خوشبختی
آنقدر
نحس …
نبودیم

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 16, 1398

    به قول حضرت حافظ :

    کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت
    یا رب از مادر گیتی به چه طالع زادم

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب شریبی اندیشه نگار

    حدیث نبوی :

    السَّعیدُ مَن سَعِدَ فی بَطنِ امِّهِ، و الشَّقِی مَن شَقِی فی بَطنِ امِّهِ؛

    خوشبخت از همان شکم مادر خود خوشبخت است

    و

    بدبخت از همان شکم مادر خود، بدبخت است.

    اختیار به دور از جبر …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈🌸🌈

    قهوه فالی ، خطِّ کف بینی دلا
    واقعیّت ، دور از رؤیا ، چرا

    هر کسی را سرنوشتی جان من
    با درایت عقل از نحسی جدا

    ولی اله بایبوردی

    16 / 12 / 1398

    🌸🌸🌷🌸🌸🍃

  2. حامی شریبی

    اسفند 16, 1398

    سلام و درود بر شاعر فهیم و خوب اندیش سایت وزین شعر پاک جناب استاد بایبوردی گرانقدر و نازنین
    حضور عطر افشانتان افتخار ی ست بزرگمهر
    مثل همیشه قلم درخشانتان
    چلچراغ روشن خوبیهاست که آزین بند دل و دیده است
    پاینده و سرافراز باشید
    گرامی 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا