🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نخل و چاهی را کند یاد آوری

(ثبت: 221970) اسفند 26, 1398 

 

1

گر برایم حسّ هایی ، درک لا
هر دمی احساس ، عشقی را دلا

طالب آن بال و پری هستم مرا
کی رها از پیله چون پروانه ها

2

یاد ایوب کنم رانده ز شهری به برون
گر صبوری بکنم صبر و توانی نه کنون

گوشه افتاده ضعیفی نه توانی که مرا
مرهمی باش مداوا بکنی زخم درون

3

مرده جانا ، از سلیمان یادها
گر جدا روحی ز جسمی ، ایستا

تحت فرمان اِنس و جنّی آن زمان
مور را یادی چه کردش با عصا

4

گر به تاریخی تنوری سوزناک
جسم هیزم فردهایی سینه چاک

با تبر دستانِ دنیا ، جان من
رو به خاکستر نه مدفون زیر خاک

5

از علی شد یاد خاری چشم را
با گلویی استخوان بُغضی دلا

نخل و چاهی را کند یاد آوری
لحظه تسکین درد خود را با ندا

ولی اله بایبوردی

14 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 26, 1398

    درود بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 26, 1398

      سلام

      استاد مهرنگار جناب معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌸🌸

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 26, 1398

    درودتان استاد🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 26, 1398

      سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      سپاس

      🌸🌸🌸🍃💐🍃🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا