🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نخ نما جانی بدوزی با چه نور

(ثبت: 221492) بهمن 28, 1398 
نخ نما جانی بدوزی با چه نور

 

1

بند دل را پاره کردی با نگاه
گر نمایان عشق پیری را صد آه

شعله آتش عشق را بس شعله ور
شعله ور کردی عبور از نیمه راه

2

گر چه ناظر به جهان ، والی محبوب دلا
هر کجا هست ولی عدل جهانی به نما

منتظر، صبحِ امیدی، برسد آن روزی
عدل گستر که جهانی به ظهوری پیدا

3

از میان انوار گردی کی عبور
نخ نما جانی بدوزی با چه نور

قبله خوابی را ببینی خاطرات
مهربانی مهر، از ذهنی خطور

ولی اله بایبوردی

04 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 28, 1398

    همیشه قلم شما را بعنوان تلاشی صادقانه می بینم …
    این را صادقانه گفتم
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 28, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی مهر نگار

      لطف دارند استاد

      ممنون از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. سمیه صباح

    بهمن 28, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد بایبوردی گرانقدر
    درود بر شما و
    احسنت!
    پاینده باشید و قلمتان نویسا باد🌸🍃🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 28, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      💐💐🌷💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا