🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نرو بانو

(ثبت: 6457) مرداد 27, 1397 

نرو بانو ………….♥️♥️

مرا گفتی نرو بانو دلم لرزید و  اِستادم 
نرفتم از کنار تو شدم شیرین فرهادم 
????????
مرا گفتی نرو بی من به جایی غیر قلب من 
نرفتم جای بیگانه به دور از تو چو فریادم
????♥️
مرا بانو صدا کردی به عشوه غمزه تَر کردم 
شدم بانوی دلدارت فقط دل را به تو دادم 
????????
به قلبم یک نظر کردی بگفتی وه چه صاف است این 
زدم سیلی بگفتم هان مکن قصد بد از یادم 
????♥️
بکردی گریه و گفتی تورا کی بد نظر کردم 
شدم شرمنده از کارم که کارم داده  بر بادم 
????????
ببخشیدی مرا گفتی من از جانان نمی رنجم 
زدم لبخند کوتاهی که از  بار غم آزادم 
????♥️
چو دارم پیش خود تو را چه خواهم از خدای خود 
تو بر من صد جهان هستی من از بهر تو دلشادم 
????????
کنارت خفته بودم من کنارت هر دقیقه من 
کنارت تا ابد هستم بدان من با تو  آبادم 
????♥️
به وقتیکه مرا گیری تو بین آن دو بازویت 
شوم دیوانه و لیلا  من از بوسه چو مردادم 
????????
به قدری کردمت بوسه که رویت دائما سرخ است 
ز آثار رژم مانده به رویت بوسه ی شادم
????♥️
مرا گفتی بشو جانان شدم لیلا و جانانت 
تورا گفتم چو  مجنونی من از عشقت همین زادم 
????????
مرا گفتی که من روحم فقط روح الغزل خواهد 
بخندیدم وَ من ماندم و تا آخر چنین رادم
????♥️
#روح_الغزل 
شکیبا درخشانی

????واژه ی ((استادم))به معنای ایستادم می باشد با ((استاد))اشتباه نگیرید????