🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نصرت و فتح

(ثبت: 233843) آذر 4, 1399 

« نصرت و فتح »

كس اَر نصرت و فتح1 ميدان بخواست
نـبايد كه در درس، تنبل بُوَد
كس اَر نصرت و فتح از درس خواست
به چشم و دل از درس بينا بُوَد
اگر كودكي، درس تكميل خواند
به پيري و سختـي، توانا بُوَد
كسي را كه نيرو و دانش بُوَد
تمناي او سوي دانش بُوَد
اگر بچه اي، نيك و دانا بُوَد
به هـر كار نيكي توانا بُوَد
كسي گوي نيكي زِ ميدان بِـبُرد
كه چشمـش به ميدان نيكان بُوَد

٭٭٭
1- ياري و كمك و پيروزي
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودها بزرگوار

    در محضر شما می آموزم

    درود بر قلم نیکو نگار شما

    💐💐💐💐💐

    • سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      شادکام باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا