🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نغمه های عشق

(ثبت: 233334) آبان 19, 1399 

 

پر می کنی با نغمه های عشق جانم را
با واژه های خوب می بندی دهانم را

طعمی شبیه طعم خوشبوی عسل دارد
سر می کشم وقتی به پیشت شوکرانم را

قلب مرا وقتی نگاهت زیر و رو می کرد
خورشید چشمان تو آتش زد جهانم را

گفتم که این سیل ستمگر از کجا آمد
اشک تو وقتی برد با خود خانمانم را

دارم تقاضایی که حج عمره بگذارم
موی درازت بست راه کاروانم را

دلشوره ای هرگز ندارم در غزلهایم
وقتی که با نامت بچرخانم زبانم را

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 19, 1399

      سلام رشیدی عزیز ممنونم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🙏🍃🌿💐🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    روان و دلنشین و
    به زبان روز سروده اید
    فقط به نظرم به جای ” موی دراز”
    میشد تعبیر شاعرانه تری بکار برد🌺

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 19, 1399

      سلام بزرگوار ممنونم
      نظرتون را پسندیدم
      از آن استفاده می کنم
      در پناه خداشادکام باشید
      🍃🙏🌿💐🌹
      سپاس از حضورتان

  3. علی معصومی

    آبان 19, 1399

    سلام و درود
    ارجمند
    و احسنت
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
    قلمتان استوار

    در پناه خدا
    ◇◇◇
    یک پیشنهاد:
    طعمی شبیه “شهد شیرین” عسل دارد
    ○○○

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 19, 1399

      سلام معصومی عزیز ممنونم
      🍃🌿💐🌹
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    بسیار لذت بردم از طعم این غزل به روز و پویا
    “طعمی شبیه طعم خوشبوی عسل دارد”
    نویسان و پایدار باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 19, 1399

      درود بر مازیار عزیز وبزرگوار
      خوشحالم که پسندتان شد
      شادکام باشیددر پناه خدا🍃🌿💐🙏🌹

  5. آبان 19, 1399

    موفق باشی و کوشا🌹🌹🌹🌹

  6. آبان 19, 1399

    موفق باشی و بر مدار🌹🌹🌹🌹

  7. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    ” خورشید چشمان تو آتش زد جهانم را ”

    درود هنرمند

    مانا باشید و موفق💐

  8. موسی عباسی مقدم

    آبان 19, 1399

    سلام بانو امینی گرامی متشکرم
    سپاس از حضورتان در پناه خدا
    🙏🍃🌿💐🌹

  9. علی احمدی

    آبان 20, 1399

    دست مریزاد استاد عزیزم درودها 🌹🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 20, 1399

      سلام احمدی عزیز ممنونم سپاس از حضورتان🌹🙏🍃🌿💐در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا