🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاب

(ثبت: 249716) مرداد 10, 1401 
نقاب

 

می شناسم ، می شناسم درد را

ضجّه خامــوش و آه سـرد را

در تَهِ پس کوچه های زندگی

جایگـــاه مــردم ولگــــــرد را

می شـناسم بر تنِ تبــدار شهر

رنگ خاموشِ غبار و گرد را

می شــناسم در خمــار درد ها

نشـــئگان روزگــار گــــرد را

در نقـــاب مــردی و مردانگی

می شــناســم چهــره نامــرد را

میشناسم در شبِ بغض وهراس

گــرگ بالان دیــده شبگــرد را

دیــده ام با دیـــده خــود بـارها

بــرگ ریــزان بهاری زرد را

در قمـــار زنــدگــانی باختــیم

آخریـــن بازی تختــه نــرد را

مریم محبوب

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1401

    سلام و درود بر گوهر شعر پاک

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • مریم محبوب

      شهریور 15, 1401

      سلام و درود استاد ارجمند

      سپاس از حسن نظر شما

      💐💐💐

  2. صفا یغمایی

    مرداد 10, 1401

    سلام بانو بسیارزیبا
    آفرین
    پاینده وموفق باشید.
    👏👏👏

    • مریم محبوب

      شهریور 15, 1401

      درود سپاس جناب یغمایی عزیز

      💐💐💐💐

  3. سید رضا موسوی راضی

    مرداد 28, 1401

    💖💖💖👏👏👏
    درودتان باد و آفرین بر طبع روان و اندیشهء سیالتان… درخششتان روزافزون.

    • مریم محبوب

      شهریور 15, 1401

      درود سپاس جناب موسوی عزیز

      💐💐💐💐

  4. مریم محبوب

    شهریور 15, 1401

    درود سپاس جناب لاهیجی عزیز

    💐💐💐💐