🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاره می زنند حرم باز می شود

(ثبت: 2169) مرداد 18, 1395 

نقاره می زنند حرم باز می شود

یعنی که گاه عاشقی آغاز می شود

نقاره می زنند، دلم چون کبوتری

بر گِرد گنبد تو به پرواز می شود

نقاره می زنند وُ دلم می رود به اوج

انگار عشق دردل من ساز می شود

وقتی به سمت پنجره فولاد می روم

گویی که در درون من اعجاز می شود

رو می کنم به  گنبد زرد طلائیت

قفل دلم به دست شما باز می شود

رازیست در درون دل عاشقم چه خوب

افشا به یک نگاه تو آن رازمی شود

سر می نهم به شانه ی زرد ضریح تو

به گریه هر دو چشم هم آواز می شود

دل می دهد سلام به هرصبح وظهروشام

چشم دلم به عشق شما باز می شود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1395

    سلام و دود

    شعری زیبا و فاخر و ماندگار  از شما خواندم .

    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد زی

    • سلام ودرودبراستادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر   حضرتعالی
      خداوندنگهدارتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا