🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “نقش‌بند”

(ثبت: 243916) دی 27, 1400 

 

کلاغ‌های پر سر و صدا
آمده بودند به تو بیاموزند
که درختان توت را
چگونه روی سرشان می‌گذارند

نمی‌دانستند که تو،
خودت،
تابوت‌‌کشی!

و مرا که هنوز زنده‌ام؛
هر روز چنان به خاک می‌سپاری
که گویی هزاران سال است
کارمند درجه یک گورستان بوده‌ای.

#فریبا_نوری
بیست و سوم بهمن نود و شش