🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقطه های سپید

(ثبت: 266129) آذر 16, 1402 
نقطه های سپید

تن به دیوار
می زنم
اما …
سایه ی ِ نگاهت
فارغ از
دل دادگیست !
**********************
آرام دریا
که می رسد
بغض ِ صدفها
باقیست !
**********************
به تُنگ
نگاه
که می کـــنم
به تـَـنگ می آیـــد
دِ لـــم !
*************************
شاید زمین
دیروز …
خواب نداشت !
شاید فــــردا
دریا …
دل اش
آتش بــــِـگیرد !
اما …
امروز :
سهم ِ آســـمان ِ من
دل تنگیست !
*****************
جام ِ نگاهت
شـــکست !
اما …
من هــــَـنوز
به سُکـــــران ِ نگاهت
مُحتاجــــم !
***********************
یکی
سر در کتاب می کِــــشد !
یــــــکـی
لب بر دعا
بسته است !
یکی هم
به فنجان قهوه ای
دلگیر است
من نیز
درمانده ی ِ نگاهت
آســـمان را …
نــفــرین !
خواهـــم کرد !!!!
*****************
فریادم به جاست !
بغـــض ِ من
آکــــنـده از
سینه ی ِ سنگت
وا ما نـــــده ی ِ
صحرا
به تکرار
خواهد گریست !!!
******************************

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 16, 1402

    جناب محسنی اصل ارجمند
    خوش آمدید.خوشحالم از قلمتان خواندم
    درود بر شما
    🍃🌸💐🍃💐🌿🍃🌸

  2. مهدی سیدحسینی

    آذر 16, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا