🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقطه چین

(ثبت: 642) بهمن 6, 1394 
نقطه چین

سهم من

از

تمام دنیاها

نقطه چینی به وسعت غم بود

در توان خیال گم میشد

آنکه بغضش شبیه شبنم بود

ما اسیر سکوت شب بودیم

شب اسیر تلنگر بوسه

بوسه درگیر وحشت شلاق

تازیانه

سکوت

یک کوچه

نقطه چین ها به داد جمله رسید

تا که سانسور هم نفس بکشد

عشق

آزاد

توی پس کوچه

توی خلوت کمی سرک بکشد

نقطه چین میگذارم آهسته

توی آغوش مبهم تقدیر

باز هم نقطه چین تکراری

بغض تلخی که خنده را دزدید

باسکوتی به وسعت فریاد

نقطه چین های شعر شد آزاد

شاعر از خواب کهنه شد بیدار

نقطه چین

باز

گریه را سرداد

نقطه چین های تلخ من این بار

غرق در ازدحام تقویم است

بازهم با سکوت میگویم

زندگی نقطه چین تقدیر است

اهورا

28 خرداد 1394