🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نماز وحشت

(ثبت: 262207) مرداد 1, 1402 

 

در سلول انفرادی تن من
یکنفر با دهان بسته تو را فریاد زد
سالها رو به قبله ی تو نماز خواند
و تو نشنیدی
امروز صبح ،
بر امتداد عمیق ترین گسل شکسته اش ایستاده بود
و ازعذابی که تو بر او نازل کردی
دو رکعت نماز وحشت خواند‌ .

سحرفهامی(آهو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 1, 1402

    سلام و عرض ادب خانم فهامی ارجمند
    بسیار زیبا و جالب بود.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 1, 1402

    درودتان باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    زیبا سروده اید و دلنشین
    زنده باد 👏👏👏
    فقط حشو دارد
    که باز نویسی کنید زیباتر می شود.

  3. مهرداد مانا

    مرداد 3, 1402

    فهامی فهیم و گرامی
    احساس می کنم اگر در آخرین فعل شعر ، استمرار رخ دهد بهتر خواهد بود . یعنی به جای ” خواند ” از ” می خواند ” استفاده کنید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا