🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمیشودعیدگرفت..؟

(ثبت: 268459) اسفند 28, 1402 

بداهه نوروز تقدیم حضورتان دوستان گرانقدر.
نوروز . . .

نوروزمان رفته سفر
به سیر دنیایی دگر

با این گرانی خرفت
نمبشود عید گرفت

آی بچه ها دعا کنید
همدیگه رو صدا کنید

بخواهید از خدای دل
گرانی را کند خجل

خورشید مان طلوع کند
با شادیها وضوع کند

غول تورم بمیرد
زندگیمون جون بگبرد

باز به هم سر بزنیم
با شاخه گل در بزنیم

فاصله ها رو بکشیم
غصه را بال و پر کشیم

آتو بدست هم ندیم
پوسه بهم عیدی بدیم

رقص‌کنیم شادی کنیم
احساس آزادی کنیم

بهار ؛ گل ؛ سبزه ؛ بیاد
نفس تر و تاره بیاد

شادی کنان سیزده بدر
سر بزنیم کوه و کمر

پیرنظر (سلیم!
بداهه نوروز ۴۰۳
فرارسیدن نورز باستانی بر جمیع هم میهنان و پارسی زبانان جهان مبارک باد .

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا