🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی آیی…..

(ثبت: 259998) اردیبهشت 30, 1402 

 

از بام این کلبه فرو غلتید خورشید
اگر چه گوئی بر تو می نماید هر روز
طلوعی نو……که چنین
نمی شنوی صدای ثانیه ها را
نمی بینی خشکیده لای دستانم گلِ انتظار
و نمی دانی …… همهٔ من همان
سلامیست ماسیده بر لبانم
یا صد ستون سخنِ بی تابیست برای
گفتن وْ گریستن……. پیشِ پاهایت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 30, 1402

    سلام و درود تان

  2. عباس خوش عمل کاشانی

    اردیبهشت 30, 1402

    ….همه ی من
    همان سلامی ست
    ماسیده بر لبانم….

    درود و دستمریزاد.

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 30, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا