🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی خواستمش

(ثبت: 267892) اسفند 2, 1402 

 

غم در پی غم آه که غمّاز شده
افشاگر این دل پر از راز شده
بین خودمان بماند آخر ای دوست
این سفره فقط برای تو باز شده!

بیچاره دوباره زخم تازه خورده است!
از عشق همیشه ی خدا آزرده است
آه از دل ساده، من نمی خواستمش
او باز مرا به خانه ی او برده است!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا