🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “نهضتِ آغوش”

(ثبت: 248319) خرداد 15, 1401 

 

نزدیک تر بیا،
بگذار صدای نفسهایت
در امتداد شب
آنجا که زمان به صفر می رسد
عشق را فریاد و
لباهامان را به بوسه بیدار کند.
نزدیک تر بیا،
بگذار تمام ماجرای شب
بوسه ای باشد که
به “نهضتِ آغوشِ” تو می رسد.

#دنیا_تیموری
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 15, 1401

    بسیار زیباست
    لذت بردم🌺🌺🌺

  2. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

    • دنیا تیموری

      تیر 11, 1401

      درود و عرض ادب.
      جناب آزاد پیرو سوالی ک مطرح فرمودین باید عرض کنم ک بنده به شخصه تاکنون در مورد موضوع خاص و مشخصی مثل(فصول سال،اعیاد و…)طبع آزمایی نکردم.البته ترجیحا از نوشتن درمورد موضوعات آزاد بیشتر لذت میبرم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا