🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نه دل،که حال مرا،هیچ کس نمی فهمد

(ثبت: 2719) آبان 7, 1395 

نه دل،که حال مرا،هیچ کس نمی فهمد

و روز و سال مرا هیچ کس نمی فهمد

توخواستی که تسلای درد من باشی

غم و ملال مرا هیچ کس نمی فهمد

به صداشاره سخن گفته ام برای شما

زبان لال مرا هیچ کس نمی فهمد

سوال اول دل عشق بود وجزدل دوست

سرّ سوال مراهیچ کس نمی فهمد

دوچشم چشمه اشک است درفراق،چه غم

دل زلال مراهیچ کس نمی فهمد

شده ست زخمی چشمی،کبوتر دلم و

شکسته بال مراهیچ کس نمی فهمد

ببین به باغ صفا رسته بوته ی گل دل  

بلوغ کال مراهیچ کس نمی فهمد

به دردمی رسد انسان به اوج عشق چرا

ره کمال مرا هیچ کس نمی فهمد

امید نیست به این مردم و ارادتشان

نه دل که حال مرا هیچ کس نمی فهمد
 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 8, 1395

    درود

    زیبا قلم زدید

  2. بیژن آریایی

    آبان 8, 1395

    درود بر شما و سروده زیبایت

    زنده باد یاد و نام مسعود بختیاری

    سپاس از آهنگ زیبای شما گوویل شیرم

    • سلام جناب آریایی  ککای عزیزم
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سرافرازباشید

  3. معصومه عبدالهی

    آبان 9, 1395

    درود بر شما

    زیبا سرودیــــــــــــــد

  4. زیباست احسنت بر شما، موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا