🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوش‌دارو

(ثبت: 209422) فروردین 30, 1398 

سمت من
بیایی اگر
به جنوبی ترین نقطه ی زمین
هی ابر می بینی و تیرگیِ تر
“سیل ”
چشمان را
پر کرده از معجونی از آب و آه
گل آلود و سیاه
هزار حادثه
زیر پلک پرسه می زند…
تا
هرچه پلهای پشت سر بشکند
و
در بی باز گشت
سروده شوم در بدر
در مویه و مرثیه
هزار تنگه از تنگدلیم
برآورده بانگ در پژواک سر
پر کرده دامان
از تکه تکه و سر گردانیم
هر مغاک ، پر، سربه سر
من نیستم دیگر
دیربیایی اگر!

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا