🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوگلان

(ثبت: 6954) آبان 4, 1397 
نوگلان

با دیدنت !

از پرواز پر می شوم…

چون نسیم می وزی بر من

هزار قاصدک

روان می شود …در رگم

با صوت و خبرسبز

قرین و یقین بهار می شوم.‌‌

با نقش نوگلان نگاهت!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):