🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگارستان ذره

(ثبت: 7242) آذر 15, 1397 

خواب دیدم در فضای بیکران
می نوردد چشم انسان بی امان
مثل خود هرگز ندید و دیده است 
ذره هایی با شعور و پر توان
ذره ذره، ذره ها پیموده است
دیده در پایان ذره یک جهان
»
خالق انسان و هر موجود را 
در نگارستان ذره دیده است
تازه فهمیده است در هر ذره ای
عشق،  بذر زندگی پاشیده است
»
راستی،
 جانِ اناالحق زده ی منصورم
شادمان باد ،
که در ذره خدا را جستیم…
15 آذر1397

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):