🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نی

(ثبت: 231199) شهریور 11, 1399 
نی

نی

کربلا ماند و صدای شیون و آوای نی
مصحفی روی زمین و سرسری بالای نی

کاروانی از غم و اندوه و دردی جان گداز
می سپارد جاده ها را دم به دم در پای نی

آتشی در خیمه ها و رونقی در ناله ها
نوحه ای در سینه ها ماند از غم فردای نی

گوهر دشت و بیابانست و مروارید عشق
آنچه می گیرد نشان از جوهر و معنای نی

آفتاب است آنچه می بینم سحرگاه جنون
بر فراز قله های مشرق شیدای نی

تا قیامت نغمه می خواند شکیب درد را
دلبری شیرین بیان و یار بی همتای نی

شانه بر زلف رهایش می زند دست نسیم
تا بیافشاند به گیتی عطری از سودای نی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 11, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 11, 1399

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    اجرتون با حضرت دوست🌷

  3. فریبا نوری

    شهریور 11, 1399

    شانه بر زلف رهایش می زند دست نسیم
    تا بیافشاند به گیتی عطری از سودای نی

    درودها استاد گرانقدرم
    بسیار زیبا
    اشعارتان مقبول حضرت دوست
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    شهریور 11, 1399

    سلام و درود و ارادت
    احسنت
    اجرتان محفوظ
    التماس دعا ❤️🙏

  5. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1399

    بسیار زیبا بود

    درودها برشما 👌👌🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا