🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیافریده خدا چون توسایه سارترین

(ثبت: 2099) مرداد 8, 1395 

 

نیافریده خدا چون توسایه سارترین

کجایی ای که دلم بی تو بیقرارترین

ببین که شیعه ی چشم تو چشم درراه است

و نیست جز دل شیعه درانتظارترین

به هرچه جمعه به شوق تو ندبه می خواند

وهست دیده اش ازهجرت اشکبارترین

به هرکجای جهان پا نهاده هیچ ندید

مثال طلعت زیبات گلعذارترین

چه می شود که بیایی بهارتااین سال

به یمن نرگس رویت شودبهارترین

می آیی ازره روزی زسمت جاده ی عشق

که نیست جزتودرآن روزتکسوارترین

تو سرو باغ خدایی به قامتت نرسد

گزند، چونکه تویی سرو، استوارترین

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام

  2. اله یار خادمیان

    مرداد 9, 1395

     درود بر شما مجددن محظوظ شدم  زنده باشی

    • درود آقای خادمیان عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر  سبزحضرتعالی
      سربلندباشید

  3. زهره خسروی

    مرداد 9, 1395

    تو سرو باغ خدایی به قامتت نرسد

    گزند، چونکه تویی سرو، استوارترین

    سام و عرض  تسلیت

    • سلام خانم خسروی گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف   سرکارعالی

      بنده هم محضرتون شهادت امام صادق(ع)رو تسلیت عرض می نمایم
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا