🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیافریده خدا چون توسایه سارترین

(ثبت: 2102) مرداد 9, 1395 

 

نیافریده خدا چون توسایه سارترین

کجایی ای که دلم بی تو بیقرارترین

ببین که شیعه ی چشم تو چشم درراه است

و نیست جز دل شیعه درانتظارترین

به هرچه جمعه به شوق تو ندبه می خواند

وهست دیده اش ازهجرت اشکبارترین

به هرکجای جهان پا نهاده هیچ ندید

مثال طلعت زیبات گلعذارترین

چه می شود که بیایی بهارتااین سال

به یمن نرگس رویت شودبهارترین

می آیی ازره روزی زسمت جاده ی عشق

که نیست جزتودرآن روزتکسوارترین

تو سرو باغ خدایی به قامتت نرسد

گزند، چونکه تویی سرو، استوارترین

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1395

    سلام و درود

    به امید ظهورش

    بسیار زیبا و فاخر

    در ÷ناه خدا

    • دروداستادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر  سبزحضرتعالی
      خداوندپشت وپناهتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا