🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیلوفرم

(ثبت: 232068) مهر 8, 1399 
نیلوفرم

 

برکه ام در تمنای جویبار ها
نیلوفرم
در تب و تاب سپیدار ها
بارانم در حسرت لمس لطافت گلبرگ ها
زمینم پر از آغوش آسمان
نسیمم
پیچیده در گیسوان پریشان مجنون
مجنونم
در التهاب چشمان لیلا
واژه ام
در انتظار غزل ها
آوازم
درحنجره ه های خفته از دیدارها
اشکم
پر از رنجش
سرازیر می شوم از هیبت سکوت

سکوتم
کشته شده از بی صدایی فریادها

 

 

 

 

نظرها
  1. 💐💐💐🌹🌹🌹🌹

    • مهر 11, 1399

      سپاسگزارم⚘⚘

  2. طارق خراسانی

    مهر 8, 1399

    سلام
    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا

    • مهر 11, 1399

      سلام ممنون از لطف شما⚘⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا