🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۱

(ثبت: 238468) اردیبهشت 9, 1400 

۷۱

کاش،،،

انعکاسِ زمزمه های (تو و من)

به گوشِ جهان برسد…

اگرچه می‌دانم’

قاصدکِ ماه؛

سفرِ روزانه ندارد!

 

#لیلا_طیبی (رها)

#هاشور_در_هاشور

#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اردیبهشت 9, 1400

    درود 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا