🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۶

(ثبت: 239317) خرداد 5, 1400 

 

شعرهایم را،،،
مُثله کردم وُ،
به آتش انداختم…

تو اما؛
ابراهیم بودی که،
از شعله و دود-
به پا خواستی!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا