🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۵

(ثبت: 238320) اردیبهشت 2, 1400 

 

عروسکم
–سنکوپ کرده‌ست…
***
آه از،
یک تنهائی‌ی دشوار!

#رها_فلاحی
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

  2. علی بابایی

    اردیبهشت 14, 1400

    احسنت

    بسیاررعالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا